Ana səhifə Repressiya Qurbanları Qurultayların materialları Nəşrlər Fotoalbom

Karnavalizm

baş redaktordan


İbrahim  İlyaslı


Əsəd Cahangir
Yaxşı gəncliyin nağıl
Çağdaş nəsrdə yenilikçilik və eksperimentçilik meylləri haqqında


Nadir Hüseynzadə
Çağdaş ədəbi reallıqlar və oxucu həqiqətləri


Ramin Allahverdiyev
Müasir poeziyamızda predmet və detallar


Əsəd Cahangir
Banu Çiçək sən deyilmisən?


Əsəd Cahangir
Tale başın üstə səma kimidir...
Kənan Hacının gələcək kitabına ön söz


Əsəd Cahangir
«Gənclik» jurnalı


İqor Şaytanov
Tənqidçi peşəsi


«Hər kimin ağı qara isə, utansın!»
çağdaş tənqidimiz: problemlər, mülahizələr…


Bəsti Əlibəyli
Çağdaş tənqid və ədəbi proses:
2004-2007-ci illər


Bu, Vaqif Yusiflidir...
60 yaşını qeyd etməyə hazırlaşan tənqidçi Vaqif Yusifli “Körpü”nün qonağıdır...


İslam Sadıq
Elmi təfəkkür olmayanda ümid qalır saman çöpünə


Güllü  Yoloğlu
Şirin erməni qızıdırmı?!
Nizami Gəncəvinin əsərlərinin rus dilinə tərcüməsinə dair


Sərvaz Hüseynoğlu
"Bir uzaq səfərə gəmim çıxıbdı..."
Aran ədəbi mühiti haqqında düşüncələr


Leslay Vinz
Sevgi və daxili narahatlıq şairi


Camille  Adams Helminiski
(Amerika)
Qadın və Sufizm


Fəridə Hacıyeva


Muxtar Qul Məhəmməd
(Qazaxıstan)
Dünyanı söz idarə edir


Güllü  Yoloğlu
Böyük insanın böyük məhəbbəti


Yuri  Sapojkov (Belorus)

«Ürəyin böyüdülmüş portreti»
2005-ci il belorus poeziyası haqqında qeydlər


Firudin Qurbansoy
Mikayıl Müşfiqin təncim portreti


Əhməd Qəşəmoğlu
İnsanın mahiyyəti və missiyası haqda


Vitali Popov
Yəhuda İskaryot - İsa Peyğəmbərin seçimi


Fayaz Çaqani
Postmodernizm


Sevil Gültən
Misə çevrilmiş qızıl
Paulo Kuelyonun «Kimyagər» romanının dilimizə tərcüməsi haqqında


Vaqif Əliyev
“Leyli və Məcnun” operası – 100
Səhnəmizin ilk Leylisi


Əsəd Cahangir
Mən kiməm...
Rejissor Elşən Zeynallının Xalq Şairi Fikrət Qocaya həsr olunmuş «Mən kiməm» sənədli-bədii filmi haqqında qeydlər


Etimad Başkeçid
Məşhurluq alın yazısıdır...


Fikrət Sadıq
Üçüncü kərə «qarşı» sözünə qarşı» və başqa dərdlər

II Yazı


Kamil Əfsəroğlu
Litva Yazıçılar
İttifaqında




Mahirə  Abdulla
Çəhrayı rəngin nağılı
Sona Vəliyevanın “Çəhrayı rəngli dünyam” şeirlər kitabı haqqında


Əsəd Cahangir
Ana bilgiyə varanlar
Mahirə Abdullanın «Qatmaqarışıq nizam» kitabı haqqında


Əsəd Cahangir
Hardasa bir qu quşu var...


Əsəd Cahangir
Hardasa bir qu quşu var...


Şəfəq Əlibəyli
Leksikoqrafiyamiza yeni töhfə


Aydın Arpaçaylı
«İki damla göz yaşı»


Qəşəm Nəcəfzadə


Şəfəq Sahibli


Həyat Şəmi


Bəhram Fərmanzadə


Əzizə Ağahüseynqızı


Elmar Vüqarlı


Elsevər Məsim


Elmin Əfqan


Dayandur Sevgin


Fəzail İsmayılın


ANONS!


Əsəd Cahangir
Drama + tryuk



 

Karnavalizm

baş redaktordan


 

Karnavalizm

baş redaktordan


Ədəbiyyatın tərəzisi tənqiddir. Bizdə tənqidi fikrin tərəzisi isə adətən vurur. Məsələn, həvəskar Qan Turalı birmənalı surətdə ancaq mənfi, “elitar”B.Əlibyəli isə ancaq müsbət qütbü seçir və məncə, zahiri əksliklərinə rəğmən onlar mahiyyətcə birləşirlər. Eyni birmənalı solçu münasibəti H.Herisçi, R.Qaraca, M.Köhnəqalanın yazılarında AYB rəhbərliyi, eyni birmənalı sağçı münasibəti isə Salam, E.Başkeçid və E.Səlcuqun yazılarında K.Abdullaya münasibətdə də görmək olur.    
Daha ciddi faktlar isə ictimai fikrə təsir gücünə malik şəxslərin tərəzisinin əyilməsidir. Məsələn, görəsən T.Hacıyevi G.Tənhanın «şerlərindən» iki qəzet səhifəsi tərif yazmağa vadar edən nədir? Eləcə də B.Vahab-zadə, Qabil, M.Yaqub kimi şairləri G.Tənha nə ilə cəlb edib? Yaxud, N.Cəfərov, N.Şəmsizadə və digərləri H.Mirələmovun əsərlərinə mətbuat səhifələrində elə təriflər yağdırırlar ki, buna difirambdan başqa ad qoymaq olmur.
N.Atəşi son illər mətbuatın ən «fenomenal» fiqurlarından birinə çevrilib. Hətta «Ulduz»un baş redaktoru E.Hüseynbəyli dərginin bir sayında onunla intervyü çap eləyib, növbəti sayda onun şəklini üz qabığına çıxarıb, cızmaqara-larına yer ayırıb. Ən böyük paradoks isə Nuridənin gülümsər şəklindən ibarət afişanın günlərin bir günü AYB-nin elanlar lövhəsindən asılması oldu. Afişadakı «Şerin yeni günəşi – Nuridə Atəşi» sözləri isə bütün bunların zirvəsi idi. Yeri gəl-mişkən, təkcə Nuridə məsələsi yox, ümumən ədəbiyyata münasibətdə «Ulduz»un tərəzisi əyilib. Gəlin görək, dərgi kimləri üz qabığına qoyur: H.Mirələmov, N.Atəşi və S.Babullaoğlu… Bizcə, bu herbarinin şərhə ehtiyacı yoxdur…                   
Tərəzini ədəbiyyat generalları əyəndə isə məsələ daha da qəlizləşir. Məsələn, Ə.Əylislinin Atatürk mərkəzindəki “məşhur” çıxışında Füzulini Aqşinlə müqayisə edib (!) üstünlüyü ikinciyə verməsi (!!) heyrət doğurur!!!  Bəlkə, Ə.Əylisli bir vaxtlar ona mənəvi divident gətirən «gəncliyin dostu» imicini yeni tarixi şəraitdə yeniləmək istəyir?
Eyni münasibəti Anarın S.Babullaoğlu, yaxud E.Hüseynbəyliyə aid məqalələrinə də şamil etmək olar. Azərbaycan yazarlarının rəsmi başçısının onlarla istedadlı gənci bir kənara qoyub miyanə imzalara mərhəmət göstərməsi tərəzi məsələsində burda da problem olduğunu göstərir. Amma mərhəmətli olmaq Ədalətli olmaqdan qat-qat asandır.
Düşmənimin düşməni mənim dostumdur prinsipi ilə hamı karnaval fiqurları düzəldir. Bu karnavalda cümlə qura bilməyən birisi yazıçı, digəri tərcüməçi, üçüncüsü şair, qabiliyyəti mirzəlik, yaxud katibəlikdən o tərəfə keçməyən dördüncüsü və beşincisi isə tənqidçi maskası taxır. Bu karnavalda hamı kef çəkir, uduzan isə ədəbiyyat olur.
Maskaları çıxarmağın vaxtı deyilmi?