Ana səhifə Repressiya Qurbanları Qurultayların materialları Nəşrlər Fotoalbom

Karnavalizm

baş redaktordan


İbrahim  İlyaslı


Əsəd Cahangir
Yaxşı gəncliyin nağıl
Çağdaş nəsrdə yenilikçilik və eksperimentçilik meylləri haqqında


Nadir Hüseynzadə
Çağdaş ədəbi reallıqlar və oxucu həqiqətləri


Ramin Allahverdiyev
Müasir poeziyamızda predmet və detallar


Əsəd Cahangir
Banu Çiçək sən deyilmisən?


Əsəd Cahangir
Tale başın üstə səma kimidir...
Kənan Hacının gələcək kitabına ön söz


Əsəd Cahangir
«Gənclik» jurnalı


İqor Şaytanov
Tənqidçi peşəsi


«Hər kimin ağı qara isə, utansın!»
çağdaş tənqidimiz: problemlər, mülahizələr…


Bəsti Əlibəyli
Çağdaş tənqid və ədəbi proses:
2004-2007-ci illər


Bu, Vaqif Yusiflidir...
60 yaşını qeyd etməyə hazırlaşan tənqidçi Vaqif Yusifli “Körpü”nün qonağıdır...


İslam Sadıq
Elmi təfəkkür olmayanda ümid qalır saman çöpünə


Güllü  Yoloğlu
Şirin erməni qızıdırmı?!
Nizami Gəncəvinin əsərlərinin rus dilinə tərcüməsinə dair


Sərvaz Hüseynoğlu
"Bir uzaq səfərə gəmim çıxıbdı..."
Aran ədəbi mühiti haqqında düşüncələr


Leslay Vinz
Sevgi və daxili narahatlıq şairi


Camille  Adams Helminiski
(Amerika)
Qadın və Sufizm


Fəridə Hacıyeva


Muxtar Qul Məhəmməd
(Qazaxıstan)
Dünyanı söz idarə edir


Güllü  Yoloğlu
Böyük insanın böyük məhəbbəti


Yuri  Sapojkov (Belorus)

«Ürəyin böyüdülmüş portreti»
2005-ci il belorus poeziyası haqqında qeydlər


Firudin Qurbansoy
Mikayıl Müşfiqin təncim portreti


Əhməd Qəşəmoğlu
İnsanın mahiyyəti və missiyası haqda


Vitali Popov
Yəhuda İskaryot - İsa Peyğəmbərin seçimi


Fayaz Çaqani
Postmodernizm


Sevil Gültən
Misə çevrilmiş qızıl
Paulo Kuelyonun «Kimyagər» romanının dilimizə tərcüməsi haqqında


Vaqif Əliyev
“Leyli və Məcnun” operası – 100
Səhnəmizin ilk Leylisi


Əsəd Cahangir
Mən kiməm...
Rejissor Elşən Zeynallının Xalq Şairi Fikrət Qocaya həsr olunmuş «Mən kiməm» sənədli-bədii filmi haqqında qeydlər


Etimad Başkeçid
Məşhurluq alın yazısıdır...


Fikrət Sadıq
Üçüncü kərə «qarşı» sözünə qarşı» və başqa dərdlər

II Yazı


Kamil Əfsəroğlu
Litva Yazıçılar
İttifaqında




Mahirə  Abdulla
Çəhrayı rəngin nağılı
Sona Vəliyevanın “Çəhrayı rəngli dünyam” şeirlər kitabı haqqında


Əsəd Cahangir
Ana bilgiyə varanlar
Mahirə Abdullanın «Qatmaqarışıq nizam» kitabı haqqında


Əsəd Cahangir
Hardasa bir qu quşu var...


Əsəd Cahangir
Hardasa bir qu quşu var...


Şəfəq Əlibəyli
Leksikoqrafiyamiza yeni töhfə


Aydın Arpaçaylı
«İki damla göz yaşı»


Qəşəm Nəcəfzadə


Şəfəq Sahibli


Həyat Şəmi


Bəhram Fərmanzadə


Əzizə Ağahüseynqızı


Elmar Vüqarlı


Elsevər Məsim


Elmin Əfqan


Dayandur Sevgin


Fəzail İsmayılın


ANONS!


Əsəd Cahangir
Drama + tryuk



 

Elmin Əfqan


 

 


Taley rüzgarı


 


Bir zaman bəxtimiz üz-üzə gəldi,
Həsrət gözümüzün qarası oldu.
Taleyin bəxşişi bəd gbzə gəldi
Qismət gözümüzün yarası oldu.


Niskil köksümüzdə çatdı közünü
Kövrək qəlbimizdə tirədib simi
Ayrılıq araya atdı özünü
Bölüb yolumuzu bildiyi kimi.


Bu yanğı sınağa çəkdi bizləri,
Bu sınaq haçansa sovuşdu bəlkə.
Ümidlər sınağa çəkdi bizləri
Əhdimiz xəyalda qovuşdu bəlkə.


Bəlkədə savaba batırıq indii,
Tapıb yaşxısını biz özümüzdən.
Bəlkə arzumuza çatırıq indii
Ürəyə köçürük biz sözümüzdən.


Bir zaman bəxtimiz üz-üzə gəldi,
Həsrət gözümüzə dolası oldu.
Taleyin bəxşişi bəd gözə gəldi,
İstək könlümüzdə qalası oldu.


 


Atam güclüdür


Ümid tellərini tam bərkitmədən,
Atalı günümün fərağıdayam.
Bir zaman özümü tam dərk etmədən
Dediyim bir sözün marağıdayam.


Mənimçün əvəzsiz qüvvədir atam,
Könlümün telindən qopan avazdı.
Odur ürəyində odumu qatan
Ruhuma əbədi bahardı-yazdı.


O, vaxtdan ömrümdən neçə qay keçib 
Taleydən aldığım daha bəsimdi.
Taley bu qisməti mənə pay seçib
Dərdimi şəklinə deyirəm indii.


Adı həyatımın naxışı zəri,
Kölgəsi öümrlük çətirim olub.
Ruhumda yurd salan ata nəfəsi
Övladım sevdiyi ətirim olub.


Atasız qalanlar sözümü anlar,
Ata kölgəsində adam güclüdü.
Bütün sözlərimdə bir inadım var,
Mən zəif deyiləm, atam güclüdü.