Ana səhifə Repressiya Qurbanları Qurultayların materialları Nəşrlər Fotoalbom

Karnavalizm

baş redaktordan


İbrahim  İlyaslı


Əsəd Cahangir
Yaxşı gəncliyin nağıl
Çağdaş nəsrdə yenilikçilik və eksperimentçilik meylləri haqqında


Nadir Hüseynzadə
Çağdaş ədəbi reallıqlar və oxucu həqiqətləri


Ramin Allahverdiyev
Müasir poeziyamızda predmet və detallar


Əsəd Cahangir
Banu Çiçək sən deyilmisən?


Əsəd Cahangir
Tale başın üstə səma kimidir...
Kənan Hacının gələcək kitabına ön söz


Əsəd Cahangir
«Gənclik» jurnalı


İqor Şaytanov
Tənqidçi peşəsi


«Hər kimin ağı qara isə, utansın!»
çağdaş tənqidimiz: problemlər, mülahizələr…


Bəsti Əlibəyli
Çağdaş tənqid və ədəbi proses:
2004-2007-ci illər


Bu, Vaqif Yusiflidir...
60 yaşını qeyd etməyə hazırlaşan tənqidçi Vaqif Yusifli “Körpü”nün qonağıdır...


İslam Sadıq
Elmi təfəkkür olmayanda ümid qalır saman çöpünə


Güllü  Yoloğlu
Şirin erməni qızıdırmı?!
Nizami Gəncəvinin əsərlərinin rus dilinə tərcüməsinə dair


Sərvaz Hüseynoğlu
"Bir uzaq səfərə gəmim çıxıbdı..."
Aran ədəbi mühiti haqqında düşüncələr


Leslay Vinz
Sevgi və daxili narahatlıq şairi


Camille  Adams Helminiski
(Amerika)
Qadın və Sufizm


Fəridə Hacıyeva


Muxtar Qul Məhəmməd
(Qazaxıstan)
Dünyanı söz idarə edir


Güllü  Yoloğlu
Böyük insanın böyük məhəbbəti


Yuri  Sapojkov (Belorus)

«Ürəyin böyüdülmüş portreti»
2005-ci il belorus poeziyası haqqında qeydlər


Firudin Qurbansoy
Mikayıl Müşfiqin təncim portreti


Əhməd Qəşəmoğlu
İnsanın mahiyyəti və missiyası haqda


Vitali Popov
Yəhuda İskaryot - İsa Peyğəmbərin seçimi


Fayaz Çaqani
Postmodernizm


Sevil Gültən
Misə çevrilmiş qızıl
Paulo Kuelyonun «Kimyagər» romanının dilimizə tərcüməsi haqqında


Vaqif Əliyev
“Leyli və Məcnun” operası – 100
Səhnəmizin ilk Leylisi


Əsəd Cahangir
Mən kiməm...
Rejissor Elşən Zeynallının Xalq Şairi Fikrət Qocaya həsr olunmuş «Mən kiməm» sənədli-bədii filmi haqqında qeydlər


Etimad Başkeçid
Məşhurluq alın yazısıdır...


Fikrət Sadıq
Üçüncü kərə «qarşı» sözünə qarşı» və başqa dərdlər

II Yazı


Kamil Əfsəroğlu
Litva Yazıçılar
İttifaqında




Mahirə  Abdulla
Çəhrayı rəngin nağılı
Sona Vəliyevanın “Çəhrayı rəngli dünyam” şeirlər kitabı haqqında


Əsəd Cahangir
Ana bilgiyə varanlar
Mahirə Abdullanın «Qatmaqarışıq nizam» kitabı haqqında


Əsəd Cahangir
Hardasa bir qu quşu var...


Əsəd Cahangir
Hardasa bir qu quşu var...


Şəfəq Əlibəyli
Leksikoqrafiyamiza yeni töhfə


Aydın Arpaçaylı
«İki damla göz yaşı»


Qəşəm Nəcəfzadə


Şəfəq Sahibli


Həyat Şəmi


Bəhram Fərmanzadə


Əzizə Ağahüseynqızı


Elmar Vüqarlı


Elsevər Məsim


Elmin Əfqan


Dayandur Sevgin


Fəzail İsmayılın


ANONS!


Əsəd Cahangir
Drama + tryuk



 

Elsevər Məsim


 

 


Dünən gecə


Dünən gecə küçəmizdən
Gəlib keçdi bir pəri,
Günəş təki işıqlıydı,
yanırdı gözləri.


Ancaq onu tanımadım,
Sən demə onun gözləri,
Elə-belə yanırmış?..
Göydə yanan ulduzların
Gözləriymiş gözləri.


O pərini gözlədim,
Suda üzən telləri,
Tanış gəldi birdən mənə,
Oyandı gözlərim,
Saçlarımla gül kimi.


Dolaşanda əllərim,
Onu tanıtdı mənə
Həzin payız yelləri.
Dünən gecə küçəmizdən
Gəlib keçdi bir pəri
Bulaq kimi işıqlıydı,
yanırdı gözləri.



Çiçəkdi çiçək


Çiçək açılmadan öncə, çiçəkdi çiçək.
Ürəyi də, gözləri də,
Çiçək kimi kövrəkdi çiçəyin.
Tikan bitirəndə,
Gözlərdən düşdü çiçək.
İlan kimi elə bil, süründü çiçək,
Ləçəyinə tikan kimi büründü çiçək.
Gözlərə çiçək kimi deyil,
Tikan kimi göründü çiçək.



Şükür Allah, şükür Allah


Xoruz mələk görəndə,
banlayarmış...
Şükür Allah – Şükür Allah.
Eşşək şeytan görəndə,
anqırırmış...
Şükür Allah – Şükür Allah.
İnsan ölüm hayında,
həqiqəti anlayarmış...
Şükür Allah – Şükür Allah.
Məhəbbəti duyarmış,
Sevgilini duyarmış –
Eşqdən doyarmış,
Ürək Allah – Könül Allah.
Günahını yuyarmış,
Gözlər Allah – Gözlər Allah.
Həqiqətə qovuşarmış,
Ürək Allah – Könül Allah.
Yarımçıq ay şəkilində,
Qalmazmış sabah...
Şükür Allah – Şükür Allah.