Ana səhifə Repressiya Qurbanları Qurultayların materialları Nəşrlər Fotoalbom

Sabir ALİM


Ni­za­mi TA­ĞI­SOY
Nəs­rin Çev­rəsi
Folklorun "göz"ü - Kamal Abdullanın sözü


Rəfail TAĞIZADƏ


Fi­ruz MUSTAFA


Eldar TƏBİB


Eldar TƏBİB


Əbülfət MƏDƏTOĞLU


Aydın Xan (Əbilov)
Yeni Yazarlar və Sənətçilər Qurumunun sədri, yazıçı-kulturoloq
İsa Hüseynov - Muğanna: səksən illik ömrün yazısı


Əsəd TƏHlƏlİ


Aləmzər SADIQQIZI


Fəxrəddin ƏSƏD


Dəmir GƏDƏBƏYLİ
QIRMIZI YOL
(poema)


Kamal ALIŞOĞLU


Novruz QƏLƏNDƏRLİ


Şövkət Zərin HOROVLU
Balaca kişi
hekayə


Balayar SADİQ


Vahid ASLAN


Hiсran
For­ma və məz­mun
(Şirməmməd Nəzərlinin foto-sərgisi haqqında qeydlər)


SA­RA OĞUZ (NƏ­Zİ­RO­VA)
GOR İPİ
(Tam metrajlı bədii filmin ssenarisi)



 

Hiсran
For­ma və məz­mun
(Şirməmməd Nəzərlinin foto-sərgisi haqqında qeydlər)


 

Yazıçılar Birliyinin gözəl ənənələrindən biri də burada vaxtaşırı foto və ya rəsm sərgilərinin təşkil olunmasıdır. Bu günlərdə düzənlənən foto-sərgi isə yazıçı - publisist Şirməmməd Nəzərliyə məxsus idi.
Dosye: Nəzərli Şirməmməd Dadaş oğlu.1948-ji ildə anadan olub. BDU- nun curnalistika fakültəsini bitirib.Azteleradio şirkətində, Azərbayjan Curnalistlər Birliyinin İdarə Heyətində, müxtəlif mətbu orqanlarında işləyib, Beynəlxalq "İRS" curnalının təsisçisi və baş redaktoru olub.
1999-ju ildən AYB-nin üzvüdür.Bədii tərjümə işlərindən, publisistika materiallarından, hekayə, povest,pyes və kinossenarilərdən ibarət yeddi kitabın müəllifidir.Sonunju əsəri olan "Yusifin qəmi" Moskvada rus və Azərbayjan dillərində çap olunub.
3-jü mərtəbədə açılmış sərgidə mövjud yer imkanına görə müəllifin fotolarından yalnız jüzi bir hissə nümayişə çıxarılmışdı. Anjaq hər bir əsər müəllifin dünyaduyumundan, ətraf aləmə fərdi (həm də fərqli) yanaşmasından xəbər verirdi. "Forma və məzmun", "Göydələnlərin hüjumu", "Küçüyümüz- kiçiyimiz", "Ajı həyat" və s. foto-etüdlər tamaşaçıları düşünməyə vadar edirdi.
Məni ayaq saxlamağa məjbur edən "Forma və məzmun" əsəri haqda danışmaq istərdim.Tən ortadan bölünüb müxtəlif şəkildə qoyulmuş qoz qabıqlarının içərisindən qoz əvəzinə fındıq ləpəsi çıxır.Forma ilə məzmun vəhdətinin bilərəkdən pozulduğu bu görüntüdə müəllif nə demək istəyir, maraqlıdır.
Bəlkə müəllif forma və məzmun vəhdətinin bütövlük , tamlıq üçün başlıja şərt olmasının artıq dəbdən düşdüyünü vurğulayır?..
Mənsə bu həyati lövhədə bunları gördüm:Formaya,görüntüyə aldanıb məzmuna nüfuz etməyi unutma.Hər maraqlı forma heç də maraqlı məzmundan xəbər vermir.Bir gün sındırdığın qozdan fındıq çıxsa belə, heyrətlənmə, həyat gözlənilməzliklərlə doludur.



Qeyd: Üz qabığında gedən foto-şəkillər Şirməmməd Nəzərliyə məxsusdur.